
W dniach 4 i 6 kwietnia 2022 roku 28 uczniów naszej szkoły pod opieką p. Anny Kaźmierczak wzięło udział w dwuczęściowych warsztatach ekologicznych organizowanych w ramach projektu EKODialog prowadzonych przez Stowarzyszenie Kre-aktywni.
Pierwsza część były to czterogodzinne zajęcia z design thinking mające na celu opracowanie rozwiązań eko głównie aplikacji dla ekologii. Prowadziła warsztaty Julia Skrzypkowska z Klientocentrycznych. Druga część były to warsztaty debatowania z decydentami, władzą, osobami decyzyjnymi poprowadzone przez Barbarę Michalską z EduKABE. Przed młodzieżą jeszcze debata z decydentami o wdrożeniu ekologicznych postaw, narzędzi, przedstawienie pomysłów z warsztatów, która odbędzie się pod koniec maja 2022 roku.
Młodzież zapoznała się z metodą design thinking. Uczniowie w grupach opracowali ciekawe pomysły na aplikację z zakresu Eko. W czasie warsztatów z debatowania poruszono wiele problemów dotyczących nie tylko najbliższego środowiska. Dzięki tym warsztatom młodzież poznała sposoby formułowania problemów oraz w jaki sposób można je spróbować rozwiązać.
A. Kaźmierczak
Pierwsza część były to czterogodzinne zajęcia z design thinking mające na celu opracowanie rozwiązań eko głównie aplikacji dla ekologii. Prowadziła warsztaty Julia Skrzypkowska z Klientocentrycznych. Druga część były to warsztaty debatowania z decydentami, władzą, osobami decyzyjnymi poprowadzone przez Barbarę Michalską z EduKABE. Przed młodzieżą jeszcze debata z decydentami o wdrożeniu ekologicznych postaw, narzędzi, przedstawienie pomysłów z warsztatów, która odbędzie się pod koniec maja 2022 roku.
Młodzież zapoznała się z metodą design thinking. Uczniowie w grupach opracowali ciekawe pomysły na aplikację z zakresu Eko. W czasie warsztatów z debatowania poruszono wiele problemów dotyczących nie tylko najbliższego środowiska. Dzięki tym warsztatom młodzież poznała sposoby formułowania problemów oraz w jaki sposób można je spróbować rozwiązać.
A. Kaźmierczak