
馃帹馃摙Kreatywno艣膰 i wiedza – razem osi膮gniemy reklamowy sukces!
鉁╖osta艅 specjalist膮 ds. reklamy czyli po艣rednikiem us艂ug biznesowych na 艣rednim szczeblu zarz膮dzania.
馃挰Kierunek ten realizowany jest w oparciu o wspó艂prac臋 z agencjami reklamowymi, dzia艂ami marketingu i reklamy.
馃摌Nauczymy Ci臋:
• obs艂ugiwania programów graficznych• tworzenia scenariuszy reklam i sloganów reklamowych
• opracowywania ofert handlowych z zakresu sprzeda偶y us艂ug reklamowych
• organizowania promocji sprzeda偶y
• pos艂ugiwania si臋 ró偶nymi rodzajami technik reklamy i public relations
• zasad wspó艂pracy z kontrahentami przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z us艂ug reklamowych
• pos艂ugiwania si臋 j臋zykiem obcym zawodowym w kontaktach z kontrahentami i instytucjami
• prowadzenia korespondencji w sprawach biznesowych i reklamowych
• pracy w zespole, prowadzenia negocjacji
• organizowania w艂asnej dzia艂alno艣ci gospodarczej w bran偶y reklamowej
• planowania w艂asnej kariery zawodowej
馃捈Mo偶liwo艣ci podj臋cia pracy:
• agencje reklamy• dzia艂y marketingu i reklamy
• przedsi臋biorstwa produkcyjne i reklamy
• biura og艂osze艅 艣rodków masowego przekazu
• agencje scenariuszowe i studia graficzne
• studia produkcyjne
• agencje do spraw kontaktu z pras膮
• mo偶liwo艣膰 dalszego kszta艂cenia na kierunkach marketingu, grafiki komputerowej.
馃専To idealny kierunek dla osób, które charakteryzuje:
• dobry wzrok i s艂uch• dobra sprawno艣膰 ruchowa
• odporno艣膰 na stres
• poczucie estetyki
• umiej臋tno艣ci plastyczne
• kreatywno艣膰 i my艣lenie abstrakcyjne
• cierpliwo艣膰
• predyspozycje organizatorskie
馃實 Kwalifikacje wa偶ne w Polsce i ca艂ej Unii Europejskiej!
馃搶Kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy:
PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowegoPGF.08 Zarz膮dzanie kampani膮 reklamow膮